Peugeot 308 (2. gen)
S odstupem zjišťuju, že jsem vlastně neseděl za volantem normální 308čky – vždycky to byla některá z vrcholných verzí. Je třeba ale říct, že to většinou stálo za to!
								Velor-X-Trike
Můžou to řídit patnáctiletí, jede to max 50tkou, je to naprosto prťavý a dokážu to celé zaplnit sám …
								Škoda Eminiq: Nejlevnější elektromobil se představuje
Po pár měsících šuškandy Škoda odhalila karty. Na trh se chystá nejdostupnější elektromobil s cenovkou konkurující ojetinám.
								Kia ProCeed (2. gen)
ProCeed GT nebyl na ringu jen tím druhým do počtu. I přes zimáky na okruhu prostě bavil.
								Svět opustila Sabine Schmitz
Tyhle řádky se mi nepsaly snadno. Sabine Schmitz byla opravdová legenda a stejně jako většinu z nás ani nenapadlo, že by královna Nürburgringu mohla svůj boj s rakovinou prohrát. Pojďme si připomenout neuvěřitelnou ženu, která v zeleném pekle odkroužila více než 30 tisíc kol.
								Kia Stinger
Ostrý Stinger a velký výlet do zeleného pekla. Tohle byla prostě pecka!
								Alfa Romeo 4C
Alfa Romeo 4C… v mnoha ohledech moje poprvé – poprvé auto s motorem uprostřed, poprvé auto s karbonovým monokokem, poprvé auto s kufrem, do kterého se vleze tabulka čokolády pouze pokud ji rozpůlíte…
								Škoda Citigo
hodina za volantem na okruhu Quest 2017 – dorazit první stovku aut Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
					Takový to jak Vám dají na Brněnský okruh Citigo s nejslabším motorem v nabídce a ono to na trojku v kopci sotva udrží osmdesátku…
								Fiat Panda (1. gen)
Hugova zelená Panda byl docela příjemný úlet, na který dodnes rád vzpomínám.
								Peugeot Rifter
článek Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok recenze to nejhorší, co jsem kdy řídil týden za volantem
					Tohle je čistě subjektivní názor, vím že spousta lidí má Rifter rádo a hodně kolegů, které uznávám jej chválí. Jenže já ho naprosto nenávidím, je to jedno z nejhorších aut, kterými jsem jel a nedokážu se přes to přenést.
								Seat Leon (1M)
Seat Leon první generace je dnes již vcelku skromným autem, ve své době ale platil za západního elegána a stylovější alternativu k milované Octavii.
								BMW 2 Gran Coupé (F44)
Dvojkové BMW byla skvělá zábavná zadokolka. Byla… ale o generaci dřív.
								Mazda CX-30
S CX-30 jsme měl prvně možnost osahat si revoluční motor SkyActiv-X. CX-30 samotná špatná není, ale stejně bych si tenhle motor radši vyzkoušel v trojce nebo šestce.
								Škoda Karoq
Dost místa, slušné jízdní vlastnosti a celkem kvalitní materiály. Vlastně nemám moc co vytknout – ale pořád je to SUV.
								Mercedes S 500 Coupé (C217)
Je výkonný, je rychlý, je luxusní. Ale není sportovní. Mercedes S500 Coupé je pohodlné gétéčko na dlouhé cesty, ale svou plavností maskuje pocit rychlosti do takové míry, až to začíná být nebezpečné.
								ZIL 157
Náklaďák s pěti a půl litrovým benzínovým šestiválcem. Za volantem téhle potvory budu ještě dlouho vzpomínat – už jen proto, že i přes svých šest a půl tuny působil až překvapivě svižně.
								MG MGF / TF
Britský sporťáček s motorem uprostřed by měl být super, ne? No, jak se to tak vezme – tenhle konkrétní kousek dostal převodovku Steptronic, která dost zabíjí zážitek.
								Lotus Elan SE
Na svou první jízdu Lotusem jsem se hodně těšil. Elan sice nemá motor uprostřed a náhon na zadní, znalci o něm ale mluví jako o jedné z nejlepších předokolek.
								Škoda Superb (2. gen)
Moje výzva pro rok 2019 se povedla. Na poslední den v roce jsem ulovil sté auto a konečně se projel dvojkovým Supem.
								Nissan Primastar
Obyčejný Renault Traffic, akorát se znáčkem Nissanu? No, jo, je to tak – nic víc za tím nehledejte.
								Volkswagen Touran (T5)
Touran je sympatický tím, že si na nic nehraje. Je to prostě rodinný přepravník nabízející primárně hromady prostoru a slušné jízdní vlastnosti, byť s naprosto nulovým charakterem. Přesto – je to vlastně docela sympatické auto.
								 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				