archiv

Lexus ES 300h

Lexus ES 300h

15 minut za volantem Nezařazené Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Pohodlný manažerský sedan s hybridem a variátorem. CVT sice pocitově dost potlačuje dynamiku, ale relativně velký motor s ní vlastně ve výsledku docela funguje – alespoň při klidnější jízdě.
Renault Mégane (1. gen)

Renault Mégane (1. gen)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
První Mégane je dneska už trochu stařešina a ztratil hodně ze svého tehdejšího lesku – ostatně stejný osud potkal jeho tehdejší konkurenty. Ve své době to ale byl celkem šmrncovní hatchback.
Renault Thalia (1. gen)

Renault Thalia (1. gen)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Clio s batůžkem bylo od začátku skutečně skromným autem. Thalia neohromila ani v době svého nástupu na trh a už vůbec neohromí dnes. Svou práci ale splní.
BMW X3 (E83)

BMW X3 (E83)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
BMW X3 generace E83 je jedním ze zástupců první vlny evropských SUVček. Tehdy se stalo terčem posměchu pro své “terénní neschopnosti”, dnešní optikou na tom ale v terénu není až tak zle.
Reliant Scimitar GTE

Reliant Scimitar GTE

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok to nejlepší, co jsem kdy řídil
Reliant Scimitar je opravdová lahůdka, shooting brake s laminátovou kastlí a třílitrovou V6tkou pod kapotou. V republice jsou prý jen dva… tak si říkám, jestli jsem někdy seděl za volantem něčeho tak exotického. Tenhle konkrétní kousek má prý navíc docela zajímavý původ.
Mercedes SLK (R171)

Mercedes SLK (R171)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Roadster s plechovou skládací střechou s nádechem luxusu – přesně takové je SLKčko v druhé generaci. V kategorii roadsterů to není zrovna lehká váha, zato nabídne trochu více komfortu.
Mitsubishi FTO GX

Mitsubishi FTO GX

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
U nás v Evropě není FTO moc známé – prodávaly se převážně v Japonsku, k nám se podívaly převážně se dostaly jenom do Anglie. Jde přitom o docela zajímavé kupé.
Porsche Boxster (987)

Porsche Boxster (987)

dva týdny za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok to nejlepší, co jsem kdy řídil
Pár dní za volantem mě dokázalo přesvědčit o tom, že Boxster jednoduše podělil genom značky. Pocit za volantem se ikonické 911 velice blíží.
Jaguar S-Type

Jaguar S-Type

15 minut za volantem na okruhu Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
S-Type nikdy nevypadal příliš dravě, spíše naopak. Jenže tenhle “knedlík” má pořádně pikantní náplň – kompresorem foukanou V8 ukrývající téměř 400 koní.
Jaguar XJ (X308)

Jaguar XJ (X308)

5 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Klasická XJčka se mi vždycky líbila. A dostat se na kratičkou chvíli za volant zrovna ostrého XJR bylo opojné.
Mercedes-Benz C (W204)

Mercedes-Benz C (W204)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Céčkový Mercedes generace W204 je typickým zástupcem trojcípé hvězdy – kompaktní prémiový sedan nabídne pohodlné svezení a kvalitní materiály, které ve své době patřily na špici.
Peugeot Traveller

Peugeot Traveller

měsíc za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok recenze
Peugeot Traveller mě velice mile překvapil. Asi neznám jinou dodávku o které platí tvrzení “blíží se osobáku” více než právě o něm. Tohle bylo fakt příjemné testování.
Mercedes-Benz CLS

Mercedes-Benz CLS

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
CLSko je luxusní, pohodlné a pořádně svižné, ale trápí jej stejný problém jako ostatní Mercedesy – pocit z rychlosti je až moc utlumený a řidičsky si jej moc neužijete. Tedy. problém je to samozřejmě jen pro některé z nás…
Hyundai i30 (PD)

Hyundai i30 (PD)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Fastbacky jsou super – Ford Mustang, Porsche 356, AMC Marlin… a Hyundai i30? Jo aha, on to není fastback, ale liftback, jen si markeťáci mysleli, že bude cool tomu fastback říkat. Když se přesto přenesu, tak to to špatné auto není.
Toyota Corolla (E210)

Toyota Corolla (E210)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Příjemný kombík s trochu dlouhým názvem. Toyota Corolla je ve výsledku docela zajímavým kouskem.
Dacia Duster (2. gen)

Dacia Duster (2. gen)

hodina za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Do praciček se mi krátce dostala mnohými zbožňovaná rumunská prachovka. Levná modla z východu je … no prostě levná. Chvílemi až laciná. Není to tragédie, ale neustále vám bude připomínat, že máte přesně to a jen a pouze to, za co jste si zaplatili. Tvrdé levné plasty, nepříliš komfortu, sedačku s krátkým sedákem, ošklivý infotainment, atd.
Volkswagen Golf (4. gen)

Volkswagen Golf (4. gen)

půlhodina za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Čtyřkový Golf už je pár let za zenitem a dnes působí dosti skromně, jako první auto pro začínajícího řidiče to ale není vůbec špatná volba.
Mazda MX-5 (NA)

Mazda MX-5 (NA)

na okruhu Nezařazené půlhodina za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut to nejlepší, co jsem kdy řídil
Mazda MX-5 (Hugovo Mijáta po tuningu) 1.6 I4 86kW, 5MT, RWD No a jako bonus si tentokrát dovolím Hugovu Miátu -…
Citroën C5 Aircross

Citroën C5 Aircross

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
SUVčko s náhonem na předek. Prostě přesně ten typ aut, které nemám úplně v lásce.
Citroën Grand C4 SpaceTourer

Citroën Grand C4 SpaceTourer

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Velké rodinné MVP sázející na pohodlí a vzdušnost prostoru. Při kratičké jízdě na mě působil docela příjemně, byť mou krevní skupinou tyto vozy nejsou.
Mazda 6 (3. gen)

Mazda 6 (3. gen)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Atmosféricky benzín, manuální převodovka a příjemný podvozek. Mazda 6 je podle mě naprosto v pořádku.
1 2 3 4 5 6