Peugeot 107
Novější 108čku jsem si vyloženě zamiloval – veselé malé autíčko bylo nejen napakované výbavou, ale zároveň bylo jízdně skutečně zábavné. Starší bráška vedle něj vypadá trochu chudobně.
Renault Kadjar
Kadjar s nejmenším benzínovým motorem není zrovna trhač asfaltu – to ostatně není ani s nejsilnější motorizací. Svým charakterem vyloženě vybízí k poklidné jízdě, obzvláště s líňoučkým automatem. Tahle poloha ale kompaktnímu SUV vlastně docela sedí.
Škoda Kamziq
Aprílový vtípek se Škodou Kamziq v hlavní roli jsem vytvořil pro Autoweb aniž bych měl tehdy nějaká větší očekávání. O to více jsem byl překvapený, když se zrovna tahle ptákovina chytla a během pár dní se dostala mezi tehdy nejčtenější články v historii webu.
Volkswagen T-Roc
T-Roc je pro spoustu lidí evidentně hodně zajímavé auto – už během testování se na něj spousta z Vás ptala… takže, tady si můžete můj názor přečíst. A rovnou přiznám, že psaní o T-Rocu dalo docela hodně zabrat. Městská SUV obecně považuju za mor současných silnic a osobně mě T-Roc prostě strašně nebavil, oblíbené cestičky jsem si za jeho volantem neužil a celkově jsem měl problém utvořit si k němu pořádně postoj – přestože objektivně mu vlastně v rámci třídy městských SUV není moc co vytknout. Většina chyb je prostě vlastností celé kategorie a naopak spoustu konkurentů překonává kvalitou zpracování a celkem zajímavým designem, který zvládá být tak nějak výrazný a konzervativní zároveň. Pokud chcete vysoký posed a pocit bezpečí tak T-Roc není špatnou volbou, ale já bych prostě sáhl po úplně jiné kategorii vozů – třeba po Golfu, který je o něco levnější, ještě trochu líp postavený, o malinko zábavnější, o malinko praktičtější a o malinko líp jezdí… akorát se neveze na současné módní vlně vysokých naducaných aut.
Ledvinky nového BMW 7
Co má společného facelift BMW 7 a letitý Renault Twingo první generace?
Škoda Favorit
Škoda Favorit 136LS 1.3 46kW, 5MT, FWD Mé druhé setkání s Favoritem proběhlo, když jsem s Hugem fotil ilustrační fotky k…
BMW Z3
Se 103kW jednadevítkou pod kapotou teda dvakrát neohromilo, jakkoliv se mě bazarník snažil přesvědčit, že bomba “bo James Bond”. Ale Pierce Brosnan není Sean Connery a Z3 bez šestiválce prostě není to pravé. Oproti MX-5tce to navíc působí tak nějak tupě a odtažitě. Věřím, že s dvapětkou by to byla zajímavější jízda, ale takhle dost nuda…
Nissan X-Trail (3. gen)
Peklo zamrzlo. Oranžové krabici se povedlo přesvědčit mě, že i za volantem SUV se dá užít trocha té legrace. Samozřejmě – pokud byste přede mě postavili MX-5tku, trojkové BWM a nebo nějaký čistokrevný offroad, asi bych X-Trailu pozornost nevěnoval, ale už bych mu asi byl ochotný dát přednost před MPVčkem…
Honda Civic (10. gen)
Desátá generace Civicu ve verzi sedan nahradila z Evropského trhu zmizevší Accord. Narozdíl od hatchbacku je ale sedan docela elegantní a pohledný.
Ford EcoSport (2. gen)
Malé SUV postavené na základech Fiesty mě zrovna dvakrát neoslovilo. Spíše naopak, řádím ho mezi jedno z nejhorších aut, která jsem kdy řídil.
Peugeot 3008 (2. gen)
Peugeot 3008 2.0 BlueHDi 180 GT Line 2.0 I4 TDI 133kW, 6AT, FWD … Možná jsem hnidopich a opravdu se nimrám v detailech, ale…
Ford Transit (4. gen)
Transit je celkem pohodové auto, výlet do Frankfurtu na jeho představení byl ale jedním z těch nejhorších zážitků, které jsem v kariéře zažil. A ještě mi Ford úplně zkazil mé první embargo.
Chrysler PT Cruiser
Ošklivý pokus Chrysleru o retro oplývá zvláštním charismatem. Trochu jako koťáko bez nohy – víte že není úplně v pořádku, ale stejně Vám přijde tak nějak roztomilý.
Mazda 3 (3. gen)
Dvoulitrová atmosféra, dostatečný výkon a přitom výborná spotřeba? A k tomu výborné jízdní vlastnosti – u Mazdy 3 mi chyběla snad jen normální ruční brzda.
Citroën C-Elysée
Citroën C-Elysée 1.6 VTi 115 EAT6 1.6 I4 85kW, 6AT, FWD … Od levného auta pravděpodobně neočekáváte sofistikované jízdní vlastnosti. Podvozek…
Ford Fiesta mk VI
Fiesta ST byla toho dne tím nejslabším vozem, za jehož volant jsem na Mosteckém okruhu usedl. Paradoxně jsem se v ní však bavil asi nejvíce – je prostě hravá a do zatáček se vrhá s nadšením štěněte honícím se za hozeným míčkem.
Ford Focus mk III
Focus třetí generace v rychlých verzích RS a ST. RSko je o poznání výkonnější a rychlejší, zároveň je ale možná až moc soustředěné. Oproti tomu STčko umí trochu více pobavit.
Škoda Rapid
Pokud jsem si něco z prvních jízd Rapidem odnesl, bylo to zjištění, že automat DSG v kombinaci s malým a slabým motorem opravdu ne. Jinak je ale Rapid docela pohodový malý sedan.
Jaguar F-Type
půlhodina za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok to nejlepší, co jsem kdy řídil
Jaguar F-Type není ani nejrychlejší, ani nejvýkonnější a ani zdaleka ne nejbrutálnější auto, se kterými jsem se stihl projet. Přesto se mi ale do paměti nezapomenutelně zapsal díky projížďce s tehdy nejslabší zadokolkou s kompresorovanou V6. To auto mělo prostě charakter!