archiv

Peugeot 107

Peugeot 107

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok recenze
Novější 108čku jsem si vyloženě zamiloval – veselé malé autíčko bylo nejen napakované výbavou, ale zároveň bylo jízdně skutečně zábavné. Starší bráška vedle něj vypadá trochu chudobně.
Subaru Impreza (5. gen)

Subaru Impreza (5. gen)

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Imprezo, co ti to jen udělali…
Renault Kadjar

Renault Kadjar

15 minut za volantem Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Kadjar s nejmenším benzínovým motorem není zrovna trhač asfaltu – to ostatně není ani s nejsilnější motorizací. Svým charakterem vyloženě vybízí k poklidné jízdě, obzvláště s líňoučkým automatem. Tahle poloha ale kompaktnímu SUV vlastně docela sedí.
Škoda Kamziq

Škoda Kamziq

blbý kecy
Aprílový vtípek se Škodou Kamziq v hlavní roli jsem vytvořil pro Autoweb aniž bych měl tehdy nějaká větší očekávání. O to více jsem byl překvapený, když se zrovna tahle ptákovina chytla a během pár dní se dostala mezi tehdy nejčtenější články v historii webu.
Volkswagen T-Roc

Volkswagen T-Roc

dva týdny za volantem recenze
T-Roc je pro spoustu lidí evidentně hodně zajímavé auto – už během testování se na něj spousta z Vás ptala… takže, tady si můžete můj názor přečíst. A rovnou přiznám, že psaní o T-Rocu dalo docela hodně zabrat. Městská SUV obecně považuju za mor současných silnic a osobně mě T-Roc prostě strašně nebavil, oblíbené cestičky jsem si za jeho volantem neužil a celkově jsem měl problém utvořit si k němu pořádně postoj – přestože objektivně mu vlastně v rámci třídy městských SUV není moc co vytknout. Většina chyb je prostě vlastností celé kategorie a naopak spoustu konkurentů překonává kvalitou zpracování a celkem zajímavým designem, který zvládá být tak nějak výrazný a konzervativní zároveň. Pokud chcete vysoký posed a pocit bezpečí tak T-Roc není špatnou volbou, ale já bych prostě sáhl po úplně jiné kategorii vozů – třeba po Golfu, který je o něco levnější, ještě trochu líp postavený, o malinko zábavnější, o malinko praktičtější a o malinko líp jezdí… akorát se neveze na současné módní vlně vysokých naducaných aut.
Ledvinky nového BMW 7

Ledvinky nového BMW 7

blbý kecy
Co má společného facelift BMW 7 a letitý Renault Twingo první generace?
Škoda Favorit

Škoda Favorit

hodina za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok
Škoda Favorit 136LS 1.3 46kW, 5MT, FWD Mé druhé setkání s Favoritem proběhlo, když jsem s Hugem fotil ilustrační fotky k…
BMW Z3

BMW Z3

15 minut za volantem
Se 103kW jednadevítkou pod kapotou teda dvakrát neohromilo, jakkoliv se mě bazarník snažil přesvědčit, že bomba “bo James Bond”. Ale Pierce Brosnan není Sean Connery a Z3 bez šestiválce prostě není to pravé. Oproti MX-5tce to navíc působí tak nějak tupě a odtažitě. Věřím, že s dvapětkou by to byla zajímavější jízda, ale takhle dost nuda…
Nissan X-Trail (3. gen)

Nissan X-Trail (3. gen)

Quest 2017 – dorazit první stovku aut recenze týden za volantem
Peklo zamrzlo. Oranžové krabici se povedlo přesvědčit mě, že i za volantem SUV se dá užít trocha té legrace. Samozřejmě – pokud byste přede mě postavili MX-5tku, trojkové BWM a nebo nějaký čistokrevný offroad, asi bych X-Trailu pozornost nevěnoval, ale už bych mu asi byl ochotný dát přednost před MPVčkem…
Honda Civic (10. gen)

Honda Civic (10. gen)

15 minut za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut
Desátá generace Civicu ve verzi sedan nahradila z Evropského trhu zmizevší Accord. Narozdíl od hatchbacku je ale sedan docela elegantní a pohledný.
Ford EcoSport (2. gen)

Ford EcoSport (2. gen)

den za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut to nejhorší, co jsem kdy řídil
Malé SUV postavené na základech Fiesty mě zrovna dvakrát neoslovilo. Spíše naopak, řádím ho mezi jedno z nejhorších aut, která jsem kdy řídil.
Peugeot 3008 (2. gen)

Peugeot 3008 (2. gen)

dva týdny za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut
Peugeot 3008 2.0 BlueHDi 180 GT Line 2.0 I4 TDI 133kW, 6AT, FWD … Možná jsem hnidopich a opravdu se nimrám v detailech, ale…
Ford Transit (4. gen)

Ford Transit (4. gen)

den za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut recenze
Transit je celkem pohodové auto, výlet do Frankfurtu na jeho představení byl ale jedním z těch nejhorších zážitků, které jsem v kariéře zažil. A ještě mi Ford úplně zkazil mé první embargo.
Chrysler PT Cruiser

Chrysler PT Cruiser

15 minut za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut
Ošklivý pokus Chrysleru o retro oplývá zvláštním charismatem. Trochu jako koťáko bez nohy – víte že není úplně v pořádku, ale stejně Vám přijde tak nějak roztomilý.
Mazda 3  (3. gen)

Mazda 3 (3. gen)

dva týdny za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut recenze
Dvoulitrová atmosféra, dostatečný výkon a přitom výborná spotřeba? A k tomu výborné jízdní vlastnosti – u Mazdy 3 mi chyběla snad jen normální ruční brzda.
Citroën C-Elysée

Citroën C-Elysée

den za volantem recenze to nejhorší, co jsem kdy řídil
Citroën C-Elysée 1.6 VTi 115 EAT6 1.6 I4 85kW, 6AT, FWD … Od levného auta pravděpodobně neočekáváte sofistikované jízdní vlastnosti. Podvozek…
Ford Fiesta mk VI

Ford Fiesta mk VI

15 minut za volantem na okruhu Quest 2017 – dorazit první stovku aut to nejlepší, co jsem kdy řídil
Fiesta ST byla toho dne tím nejslabším vozem, za jehož volant jsem na Mosteckém okruhu usedl. Paradoxně jsem se v ní však bavil asi nejvíce – je prostě hravá a do zatáček se vrhá s nadšením štěněte honícím se za hozeným míčkem.
Ford Focus mk III

Ford Focus mk III

hodina za volantem na okruhu Quest 2017 – dorazit první stovku aut
Focus třetí generace v rychlých verzích RS a ST. RSko je o poznání výkonnější a rychlejší, zároveň je ale možná až moc soustředěné. Oproti tomu STčko umí trochu více pobavit.
Toyota C-HR

Toyota C-HR

dva týdny za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut recenze
Hybridní crossover, který se mi líbil. Tady je něco až děsivě špatně.
Škoda Rapid

Škoda Rapid

den za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok recenze
Pokud jsem si něco z prvních jízd Rapidem odnesl, bylo to zjištění, že automat DSG v kombinaci s malým a slabým motorem opravdu ne. Jinak je ale Rapid docela pohodový malý sedan.
Jaguar F-Type

Jaguar F-Type

půlhodina za volantem Quest 2017 – dorazit první stovku aut Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok to nejlepší, co jsem kdy řídil
Jaguar F-Type není ani nejrychlejší, ani nejvýkonnější a ani zdaleka ne nejbrutálnější auto, se kterými jsem se stihl projet. Přesto se mi ale do paměti nezapomenutelně zapsal díky projížďce s tehdy nejslabší zadokolkou s kompresorovanou V6. To auto mělo prostě charakter!
1 3 4 5 6