Volkswagen Passat (B8)
Oblíbený manažerský vůz nejezdí vůbec špatně, zapáleným řidičům ale moc zábavy nenabídne.
Lexus NX
Moje první seznámení s hybridním SUVčkem od Lexusu proběhlo na okruhu v Sosnové a tehdy mě naprosto vyděsil zásahem ESPčka do řízení. No, okruhové auto to prostě není.
Hyundai Accent (3. gen)
Accent byl pro mě tak trochu výletem do minulosti – po jízdě ve mě totiž zanechal dojem o dekádu staršího auta.
Citroën Xsara Picasso
Tenhle kousek byla prostě stoprocentní stará šunka – nebudeme si nic namlouvat. Ale přesto jsem se za volantem docela bavil.
Mazda 2 (4.gen)
Nejmenší Mazda v současné nabídce je opravdu moc super autíčko a atmosférický motor mu propůjčuje na dnešní poměry nezvyklý jízdní projev – v tom dobrém slova smyslu.
Mazda 6 (2. gen)
Naftová šestka druhé generace v kombíku. Ono se to hodnotí strašně špatně – jsem na Mazdy (a Japonce obecně ) totiž hodně zatížený.
Škoda Kamiq
Ke Kamiqu jsem zpočátku přistupoval trochu s despektem – SUV / Crossovery nemám dlouhodobě rád. Musím ale přiznat, že mě mile překvapil – dokonce na tolik, abych jeho koupi pár známým doporučil.
Honda Civic (9. gen)
Civic deváté generace mě designově nikdy příliš neoslovoval – po předchozím ufíčku vypadal tak nějak nevýrazně. Jízdně jde ale o velmi příjemné auto z doby, kde se pod kapotou ještě držely atmosférické spalovací motory.
Peugeot 206
Maličký roztomilý francouzský auto bylo ve své době hvězda a svým designem si podmanilo spoustu srdcí – obzvláště těch dívčích.
Porsche Cayenne (958)
Cayenne jsem si vyzkoušel krátce a moc velký dojem na mě neudělalo. Ale já obecně neumím ocenit SUVčka.
Ford Mustang (6. gen)
den za volantem na okruhu Quest 2017 – dorazit první stovku aut Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok to nejlepší, co jsem kdy řídil
Setkání s kompresorem přeplňovaným Mustangem mi už asi navždy utkví v paměti – je to totiž zatím to nejvýkonnější auto, za jehož volant jsem mohl usednout.
Mazda 3 (4.gen)
S čtvrtou Mazdou 3 jsem víceméně jenom popojel – hlavně proto, že jsem byl zvědavý na to, jak si stojí oproti svému předchůdci.
Mercedes-Benz GLC (X253)
Pohodlná jízda, kvalitní materiály a dostatek prostoru. Pro mnohé ideální auto.
Škoda Praktik
Malá dodávka postavená na základech Škody Roomster? No, na trhu se pro ni místo najde, ale na denní ježdění rádi sáhnete po něčem jiném.
Volkswagen Tiguan (5N)
Nebudu zapírat, první Tiguan mě docela příjemně překvapil svou praktičností Spíš než SUV je to takové menší MPV a celkově je vlastně docela příjemný.
Mercedes-Benz C (W205)
Céčkový Mercedes je nejlepší při plavné komfortní jízdě. K rychlejšímu tempu Vás svým charakterem ani moc nevybízí.
Peugeot 508 (2. gen)
Nová 508čka od Peugeotu vypadá parádně – to mi prostě nevyvrátíte.
Volkswagen Polo (3. gen)
Skromné malé Polo třetí generace sice nenabídne moc luxusu, i přes svůj věk jde stále o milé pohotové autíčko.
Škoda Octavia (3. gen)
den za volantem na okruhu Quest 2017 – dorazit první stovku aut Quest 2019 – Stovka aut za jeden rok recenze
Trojkovou Octavii jsem si za ty roky vyzkoušel hned sedmkrát a pokaždé to bylo s jinou motorizací. To nejlepší ale přišlo hned napoprvé – Octavia RS 230 na brněnském okruhu. A nutno říct, že mě tehdy skutečně příjemně překvapila.
Peugeot 108
Francouzský prcek byl opravdu zábavný – takový malý návrat k mým dobám za volantem Twinga, akorát za ta dlouhá léta i tahle nejmenší auta prodělala značný vývoj a každodenní komfort se značně posunul…