Mazda MX-5 (Hugovo Mijáta po tuningu)
1.6 I4 86kW, 5MT, RWD
No a jako bonus si tentokrát dovolím Hugovu Miátu – s tou už jsem před pár lety velmi krátce jel (takže ji tentokrát nepočítám, prostě bonus). Tentokrát jsem měl příležitost vyzkoušet si ji na okruhu.
NAčková jednašestka bez svoru, zato však snížená, zpevněná a na semislickách. Je až neskutečný o kolik jistější se tahle potvora zdá v zatáčkách v porovnání s mou sériovou NB 1.8. Tak si říkám, že bych měl konečně taky trochu začít tunit…
mk / 2019
Mazda MX-5 (Hugovo Mijáta)
1.6 I4 86kW, 5MT, RWD
Hugo předvedl parádní coming out – přiznal to světu svou novou Miatou. A já se po focení samozřejmě “svezl”… uvozovky píšu záměrně, protože tentokrát jsem sotva dvakrát obkroužil střešní parkoviště, přičemž vrcholem mého snažení bylo zařazení dvojky. Jen si zkuste šlapat na spojku s kolenem nacpaným v mezi rameny volantu.
Problém je, že já sám si MX-5tku chci pořídit. A myslím to docela vážně, třebaže mi sardinkavKonzervěExperience na chvíli přivodila lehkou depresi. Na druhou stranu, někteří majitelé Miat to řeší jednoduše, vytrhají ze sedačky co nejvíce polstrování, popřípadě ji vyhodí celou… no, pokud vše klapne, tak Vás přes léto asi pár zkušenostmi pobavím…
mk / 2017