Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi 180
2.0 BlueHDi 130kW, 8AT, FWD
Týden a něco za volantem osmimístné dodávky a zatím je všechno vlastně docela v pohodě. Manévruje se s tím docela, dobře, i plně naložen si zachovává slušný zátah, automat funguje a řadí bez škubání. Všechno je to takové měkké, houpavé, retardéry na silnici jen tak přeplujete. Sedačky hřejí a masírují, s couvací kamerou se parkuje docela dobře, prostoru hromada.
Tak nějak se mi s tím jezdí líp než s většinou SUVček, nebo si to alespoň namlouvám… každopádně – Traveller je sice velký, ale není až tak široký, je z něj celkem dobrý výhled vpřed, zpětná zrcátka jsou obří a couvací kamera je taky fajn, rejd je docela velký. Vlastně mi to auto tak nějak sedí a celkem mě baví. Možná je to ale tím, že je to první dodávka, která se mi dostala do pracek na delší dobu.
Jediná věc co mě vyloženě štve, je tempomat – jednak je tu zase ta extra hnusná páčka, na kterou nejde vidět. Druhá věc, je, že adaptivní tempomat funguje jen tak napůl – pouze do určitého rozdílu rychlostí. Pokud auto vepředu zpomalí více, tak Traveller nezpomalí, ale zařve a předá řízení – přijde mi to potenciálně nebezpečné.
Jo a taky mě trochu štve panel voliče převodovky, který tlačí do nohy. A chybí mi systém udržení v jízdním pruhu a elektrické otevírání a zavírání kufru – zvednout ty vrata je docela otrava a dovedu si představit, že opravdu drobné postavy by mohly mít problém páté dveře zavřít, hrana je po otevření někde zhruba ve výšce dvou metrů. V nabídce příplatků jsem je nenašel – škoda.
Za volantem Peugeot Traveller jsem nakonec strávil skoro měsíc a trochu více jsem jej rozpitval v článcích Peugeot Traveller 2.0 BlueHDI 180: Celkem úsporný obřík (test spotřeby) a Peugeot Traveller 2.0 BlueHDI 180: Rozlučka s velkým „kombíkem“ napsaných pro Autoweb.cz.
mk / 2019