Rubriky
15 minut za volantem Quest 2019 - Stovka aut za jeden rok

Toyota Corolla (E210)

Příjemný kombík s trochu dlouhým názvem. Toyota Corolla je ve výsledku docela zajímavým kouskem.

Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid Dynamic Force

2.0 Hybrid 135kW, e-CVT. FWD

…jo, to je oficiální název ze stránek Toyoty. Ale je to jednoduší, než to vypadá – Corolla v kombíku, ve dvoulitru s hybridem a CVT.

Podvozek je celkem měkký a houpavý, přitom má ale docela dost rezerv a auto se nechá celkem hezky vést zatáčkami. Pod kapotou je ale hybrid s CVTčkem, takže k razantnější jízdě to stejně moc pobízet nebude. Při té klidné ale působí velmi dobře a chvílemi snad až konejšivě.

Interiér je zpracovaný velmi hezky a nebojím se tvrdit, že ještě před pěti lety by platil za prémiový. Dnes jsou materiály v prémiovkách přece jen o kousíček dále. Na druhou stranu plus Corolly jsou slušné materiály i v místech, kde to už mnohdy vzdala i prémiová konkurence. Výplň zadních dveří je podstatně lepší než třeba u takové Audi Q3.

Extra pochvalu si pak zaslouží opravdu velmi pěkné sedačky s příjemnou pozicí za volantem a slušným bočním vedením. Trochu hůř je na tom prostor na zadních sedačkách, kde mi scházelo místo na hlavu.

Kufr nabízí solidní objem…

Zcela v pohodě jsem se ale naskládal do kufru, a to dokonce aniž byla podlaha v nejnižší poloze. Tady Corolla v kombíku prostě nabídne opravdu hromadu místa.

Celkově na mě Corolla působí jako velmi příjemné a pohodové rodinné auto.